Årets läskigaste!

SHIT! shitshitshit. Mitt hjärta bultar i 180! jäklar! Jag tar allt från början: Jag, ankan, frillan och jeffan är hos ankan och kollar på skräckisar. Den första var lätt värst, för då kunde man inte tänka "det är bara en film", för det var det inte. Filmen var 100% real, så att säga. 'The Blair Witch Projekt' hette den, urläskig. Sen såg vi på The Grugde, även den var läskig. I alla fall. Efter dessa skräckisar så varvade vi ner med lite musik och skitsnack. Sen när vi precis skulle gå(för typ tio min sedan) så börjar jennifer skrika och peka på fönstret. Jag kollar dit och gapskriker, annie kollar inte dit men även hon börjar skrika. Vi springer ut från hennes rum, ställer oss i trappan och skriker för fulla halsar. Frida kommer ut från toan och undrar vad det är. Ja, det var(såklart) Ankans pappa som hade dragit en riktigt läskig mask över huvet. Sen har jag ingen aning om hur han lyckades få upp huvudet ända till andra våningen, där vi var. Det var i alla fall årets läskigaste händelse. Tror aldrig mitt hjärta dunkat så fort!
HEHE okej detta inlägget blev väldigt rörigt, men jag är trött och rädd så det kan inte bli mycket annat.
Frågan är ju om jag kommer kunna sova inatt, jag tvekar starkt.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0