Det är lördag och det regnar och jag har städat mitt rum

HEJ. Nu har jag städat mitt rum i tre timmar, ganska pinsamt med tanke på att det inte borde ta mer än en halvtimme. Men jag tycker det är så sjukt tråkigt att städa så jag hittar på massa annat att göra under tiden. Försökte bland annat att laga toves söndriga stereo, men det kom både blixtrar och dunder så jag blev livrädd och slutade direkt. Nu spöregnar det ute, inte sådär jättekul kanske.
Sen måste jag ta tillfälle i akt och klaga på de nya busskorten nu. DOM SUGER bajs! Fick lägga 300 spänn på att komma fram och tillbaka från göteborg, det ska kosta cirka 80 kr så något gick ju snett. Blir så sur på sånt.
Men nu ska jag duscha, sen får jag ser vad som händer och sker.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0