ERA JÄVLAR!!!!

HEJ. Idag hade vi grön dag halva dagen, vi fick information om gymnasiet osv. NAJS. Slutade klockan två. NAJS. Och Matilda kom hem från Spanien igår så hon var brun som en bajskorv! NAJS igen. Men något som inte var så najs är att nån ungjävel punkade våra cyklar igen. Jag orkar seriöst inte med dom, tycker så jävla synd om dem som inte har något bättre för sig än att punka folks cyklar, jag menar det måste väl finnas nåååågot roligare att göra? Blir så jävla förbannad. Nu får pappa laga mitt däck för tredje gången denna månad. Stackars honom va! Om det händer en gång till så DÅ JÄVLAR!!!
Nu ska jag baka muffins som jag kan trycka i mig så att jag blir på bättre humör.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0