för att slå ihjäl lite tid...

arton minuter tills idol börjar, jag gör en lista!


DITT LIV
Vad heter du?
- Linnea!
Vart bor du? - Rönnäääng
Trivs du där?- både ja och nej
Brukar du läsa horoskop? - det händer
Har du körkort? - nej
Favoritdjur? - kissar!
Vad spenderar du dina pengar på? - jag vet inte men på nåt konstigt sätt tar dom alltid slut!
Brukar du bli för full? - nej
Antal kuddar i sängen? - 3
Kan du baka bullar? - ja om jag får ett recept
Bläck eller blyerts? - BLYerts
Mc donald's, Max eller burger king? - donken
Är du allergisk mot något? - nej, lyck-ost eller varååå?
Äger du ett busskort? - flera stycken ju
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön, annars kan de va(fast röd är faktiskt godare...)
Hur ser du ut idag? - som vanligt
Nästa mål i ditt liv ? - välja rätt linje till gymnasiet? haha
Vad såg du senast på tv? - Tyra Banks show typ? hoho
Hur svarar du i mobilen? - aa HALLÅÅÅÅ?
Vem ringde dig senast? - ehee? mamma?
Vad sa den som ringde? - äh, jag vet inte.

Antal timmar sömn inatt? - typ 8?
Sov du ensam? - helt o hållet(om inte katten kröp upp i tha bed under natten)

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng : jag såklart
Såg dig gråta: jag!
Du gick på bio med: var ju ett tagsen, so i don't know
Fick dig att gråta: personligt kanskeeeee
Du gick på stan med: beror väl på vad som räknas som 'stan'
Skällde på dig: men jag är ju så lyyydig så jag behöver inte skäll!
Skickade ett e-mail till dig: Facebook om de räknas?

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -  ja!

Bråkat med ditt husdjur? - haha, ja, sorgligt nog
Tar du droger? - men nej
Vad är du mest rädd för ? - så mycket men ändå så lite, svårt å förklara
Vilka kläder sover du i? - väldigt olika. Nu på vintern så sover jag helst med pyamas ;)
Vart vill du gifta dig? - tar de som de kommer
Vad hatar du verkligen? - människor som inte har nåt innanför bröstet
Har du varit kär? - NJA, nej inte på riktigt
Kör du bil? - nepp
Har du ett jobb? - nej, får väl satsa på sommarjobb nästa sommar, om jag orkar ;)
Gillar du att ha folk omkring dig? - både ja och nej. 


STUFF hahahah kaxigt!

Är du ensam nu? - nej mamma och pappa är hemma
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - sånna med klämchecka refränger!
Vill du gifta dig? - ingen aning. Inte så viktigt faktiskt
Vill du ha barn? - jaaaa

FAVORIT

Rum i huset? - mitt, eller köket där allt gott finns hihihi
Typ av musik? - allätare
Månad? - juli juli juli!!!


Nu är det time for fredagsmys! HEEEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0