övergiven

HEJ kompisar! Gör ni? Jag har precis kommit hem från Stenungsund, var där med Frida och Petro, vi köpte presenter. Magda, Jennifer och min mamma fyller år denna veckan så det var måååånga hundralappar som rök idag, haha :( Och nu sitter jag här, helt själv. Mamma och pappa har dragit till Tyskland, dom kommer hem på Söndag. Känner mig redan helt jätteensam och övergiven, haha! :(:(:( Men farmor kommer på fredag och kackifaster på lördag så då får jag lite sällskap...
Sen så fyller världens bästa Magdalena år idag också, grattis hjärtat!!! <3<33<3<3<3
Nu ska jag plugga, hare fint! PUSS

Kommentarer
Postat av: magdalenaolvesjö

jag har ju inte orkat vara inne på datorn på det senaste. men nu har jag ny, och är på hugget igen.

tack så väldig mycket min kära vän !! <3

2009-10-21 @ 22:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0