toalettinsidenten

Tjena! Kom ganska nyss hem från Jennifer. Mobilbloggade ju därifrån. Eller aa, det var Frida som skrev, och hon var ju sååå tvungen att skriva att jag råka låsa in mig på toan. Det var faktiskt riktigt kul. Jag står där inne och rycker i handtaget, får lite panik och undrar vad jag ska göra. Jag hör några fotsteg i hallen, Jennifers bror. Så jag slutade genast att rycka i handtaget och börjar plötsligt skratta lite för mig själv. Så skickar jag ett torrt sms till Jennifer "Jennifer jag får inte upp dörren" skrev jag, och hör ett gapflabb efter några sekunder. "LINNEA FÅR INTE UPP DÖRREN!!!!" skriker Jennifer och så skrattar dom ännu mera, och jag står inne på toa och skrattar "med" dom. Fick till slut upp dörrjäveln, och tur var väl det! HAHAHA :( Men en riktigt mysig kväll med mycket skratt, precis som det ska vara. Kom hem tidigt också vilket faktiskt var skönt! Så nu sitter jag här och kan inte sluta skriva. hahah, nej men nu får jag lägga av. Hejdå, puss och puss

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Usch, själv skulle jag fått panik. I alla fall om rummet var litet. :S

2009-10-26 @ 15:58:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: LiNNEA

okej :P

2009-10-26 @ 22:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0