DAGENS

dagens humör : trött!
dagens frisyr : nydushat
dagens smink: för tillfället, läppglans
dagens klädsel : myskläder nu, annars jeans och kofta osv?
dagens planer : dagen är slut, så sova antar jag...
dagens låt : kan inte bestämma mig! haha
dagens vill ha : en praoplats haha! :-(
dagens saknad : vet inte dööö
dagens snällaste : pappa eftersom han lagade mitt däck såhär på kvällskvisten
dagens måste : sovaaaaa
dagens köp : ingenting
dagens kärlek : vännerna är kärlek!
dagens sämsta : vädret, och att jag och ankan inte fått någon praoplats, blöhh
dagens bästa : min rygg har blivit bättre! (hehe okej inte för jag märker nån skillnad men jag kom inte på nåt annat....)

Nu ska jag sova, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0