ERKÄNN??!?!

Hallå eller! :D Idag har internet vart paj. Men superAnton kom från ingnestans och fixade det, gud bevare honom, hahaha! Idag så fick jag en (väldigt) försenad födelsedagspresent av Tove. Ett fint armband med texten 'sisters are forever friends'. Och det stämmer ju faktiskt! För även om man inte är sådär jättetajt med sin syster så kommer man ju alltid vara systrar och stå på varandras sidor, eller hur? :-) Och på tal om Tove så flyttade hon till Paris idag! Hon ska ju jobba som au pair där i ett år(men kommer hem vid jul). Sweet för mig för nu tänker jag ta över hennes rum, moihi! Sen i skolan fick jag reda på att jag ska praoa på ICA rorsman, inte så kul kanske... Nu väntar jag på att idol ska börja, can't wait! Lite småcoolt att det är 090909 idag också. ERKÄNN?!?!?! AJA puuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0