Otursdag nr 1

Hej. Dagen började bra, vi hade sovmorgon till 09.50 så jag vaknade pigg och glad, cyklade till annie vid nio, för vi skulle ringa tillbaka till lindex för att fråga om praon. Men dom tog inte in praoelever så vi blev nobbade. Så vi ringde till Willys och då sa han att vi skulle ringa lite senare, så att han kunde kolla upp om det gick. Då cyklade vi för att möta maggan vid rondellen. Vad händer då? Jo, jag och maggan kör in i varandra, flyyyyger fram med cyklarna över oss, "this is it, nu är jag död" tänkte jag när jag låg där på marken med cykeln över mig. Men nej, jag reste mig upp, märkte att cykeln var helt paj, hade ont lite här och var. Maggan stod och gapskrattade fastän det inte var kul alls ;) Men vi klarade oss ganska bra. lite skrapsår här och var bara! Men cyklarna fick ta sig en rejäl smäll ;) Så jag kan inte cykla till skolan imorgon iaf, haha. Men tur att vi inte fick några större skador i alla fall!
Sen efter hemkunskapen så ringde jag och Annie till Willys igen, men gubbjäveln sa nej.
Sen i skolan så ringer maggan och säger att nån har snott min och annies cyklar. Så vi får springa runt och leta efter dem. Vi hittade dem som tur var. För det är ju så jävla moget att sno någons cyklar, eller hur?
Sen fortsatte oturen med att det träningskortet som vi spanat in inte gällde på gymmet utan bara på typ step/spinning-kurser?!?! Så det sket sig det också.
JAAAA, lyckad dag va?!?!?!
Nu ska jag äta fruktsallad och försöka lägga denna dagen så långt bak i huvudet som det bara går.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0