ÅÅÅHHHH!!

ja blir gaaaaaleeeeeen på att det bara regnar all the time! Okej, det kan vara mysigt om det regnar ibland, men inte hela tiden!!!! Och nu blixtrar och åskar det också, kan det bli mycket sämre? öh nej! Här sitter jag helt ensam i ösregnet, rastlös som få. haha, oj vad negativ jag verkade nu, var inte riktigt meningen, men ni fattar min poäng. Det är ju för fan sommarlov, då ska det vara sol och bad som gäller. Jaja, jag får väl rota upp någon bra film och mysa med i soffan (försök att inte misstolka dedär). 
aja, hoppas inte att ni har det lika blött och tråkigt hos er som jag har hos mig. Nu ska jag be till vädergudarna att det kommer maaaassor med sol inom kort!
Ha det kanon! bamsekram /  Linnea.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oj, det gick inte att ladda upp nu, antagligen för att det regnar så mycket, men jag kopierar detta och försöker igen om en stund, ciao.
---------------------------------------------två timmar senare----------------------------------------------------
Nu regnar det inte längre, det blåser istället...

Kommentarer
Postat av: stephie

ha en bra dag!

2008-08-11 @ 15:47:02
URL: http://stephiesmode.blogg.se/
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Jag har FRÅGESTUND i bloggen!Ställ frågor till mig om vad som helst när du vill, fram till imorgon, den 12e augusti.Passa på nu! :D <3 Puss sötnos!

2008-08-11 @ 17:08:59
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0