Tell me tell me

TJA-ba! Exakt en vecka kvar tills vi precis stigit på planet till Thailand, längtar! För detta vädret dödar mig, sakta men ändå ganska säkert. Nu sitter jag och diggar ipod-musik. Gcik till skolsyster och bokade tid till doktorn nästa vecka med, till på måndag, så jag hinner. Slår vad om att jag kommer glömma det.
 Jag kom på att jag måste skriva vad jag missar när jag åker till Thailand, för det är ju faktiskt väldigt mycket!


Detta missar jag här hemma i Sverige:
# JULAFTON! - det viktigaste av allt! Men det kommer förhoppningsvis flera av dem och att vara i Thailand är ju ändå SÅ mycket bättre!
# Nyårsafton - Kul, men det är inte hela världen liksom.
# Volleybollturneringen - HE-HE, okej jag hatar volleyboll. Men eftersom vi har tränat som satar till turneringen, så känns det meningslöst nu när jag inte kan vara med...
# Chocktillstånd - Ni vet när hela skolan ska klä ut sig, varje klass i var sitt tema, sen tävlar man mot varandra och kan vinna pengar. Det är ju faktiskt sjukt skoj, även om vi skämde ut oss REJÄLT förra året. Men eftersom våran klass ska vara tomtar/renar detta året så känns det inte som att jag kommer missa något, hahaha.
# Luciatåget - Känns väldigt trist, då jag faktiskt missade det förra året också! Det är faktiskt riktigt häftigt att se på, speciellt när folk som sjunger mindre bra sjunger solo. hahaha, nä.
# Bio - Vi skulle se på bio med skolan, okej det går ju inte att jämföra med Thailand, men hallå, bio på skoltid, hur ofta händer det? Inte ofta...
# Gudstjänster - HAHA, okej det är ju bara härligt att slippa, men ändå så är det ju som mest vid jul, och eftersom man måste gå på 21 gudstjänster, så missar jag ju massa, som jag får ta igen senare....
# Julavslutningen - Ja, det är ju väldigt mysigt! Alla skolans band uppträder, några sjunger solo/duett och lärarna försöker vara roliga genom att göra något uppträdande och man får förmodligen sina betyg osv osv.
# IDOL! - Det är ju final av idol, och jag MISSAR den! FAAAN. Det är ju det bästa med hela idol ju... Menmen, livet är en fest.
  

Nu har jag säkert glömt massor, men ändå. Det är ju väldigt mycket jag missar när jag är borta, men Thailand slår ju allt detta med hästlängder, LÄTT! Nu tänkte jag se på julkalendern, även om den suger getballe!


HEJDÅ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0