hej mormor för här kommer jag

hejhejhallå. I morgon åker jag norråt med mor och far, hahahaha. Men vi ska åka genom Norge på väg dit (vet inte om jag skrivit det förut?) Känns så jävla trist att vara borta i två veckor :S Har varit med Emma idag, sen Louise och Jennifer (sthlm).
Vi gjorde inget spec, typ spela plump med jennifers låtsassyster Gisela. Och Inez (jennifers halvsyster) har blivit så himla stor nu, 3 år, haha. Men hon kan prata massa åså, svinsöt. Men nu kan jag ju inte skriva blogg på två veckor, lite halvtrist men lovar att skriva efteråt hur det varit osv.
Men nu ska jag gå å mysa i soffan, kolla på tv å shit. 
sakna mig inte för mycket nu så ska ni se att jag snart är hemma. 
adios amigos.
LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0