Catfight!

HEY! Har precis vart på Hockey. En riktig dundermatch, det blev 9-4 till Rönnäng. 
I morse hörde jag något som lät som en varg, jag blev skitskraj och gick å kolla i fönstret, men det enda jag såg var min katt. Jag såg att Selma hade sin blick på något, jag knackade lite på fösterrutan för att hon skulle kolla på mig. (ylandet hade slutat för tillfället) men då börjar ju nån jävla katt yla utafnför dörren. Jag vågar ju inte öppna den eftersom jag inte ville bli attackerad av en katt, eller att katten skulle springa in eller gud vet vad, så jag gick in i mitt rum. Då hör jag FETASTE kattskriken. Då hade ju Selma hoppat på den ylande kattjäveln och JÄVLAR vad dom slogs! Jag blev ju orolig för min katt ett tag där, men såg att hon vann överlägset. Sedan stog dom och kollade på varadra skitlänge mitt i vägen, tills det kom en bil, då sprang dom iväg och jag kom på att jag var sen. HAHA, wierd or what?
EH, okej kanske inte var sådär JÄTTEnödvändigt att skriva allt detta, men hey, man lever bara en gång. typ.
Och för övrigt så har jag och mamma bakat lussekatter idag! Greeeeat. Dom blev skitgoda, plus i kanten där.
Nä nu ska jag sova, har skitont i ryggen, skulle ju egenligen till skolsyster idag, för doktorn var där, men jag orkade inte...
Nu slutar jag skriva. ETT. TVÅ. TRE.
HEJDÅÅÅÅÅ! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0