Kalla mig Klanten

Hej. Det ä ju Halloween idag. Och vad betyder det? Jo, att det är 29 år sedan min farfar dog, slå den!
Har precis kommit hem från Magdalena. Jennifer var där med. 
Jag och Magda möttes vid halv fem och gick hem till henne. Vi bakade kladdkaka. Den blev skitgod och skitful. Men det är ju insidan som räknas, right?
Sedan skulle jag hem å käka, hade inte ätit på hela dan. Mamma hämtade mig. Åt. Cyklade tillbax till M. Jennifer kom. Vi kolla på idol. Vi spelade in filmer, hahaha. 
HAHA, dagens roligaste: vi skulle ner till magdas rum och jag bestämde mig för att springa i förväg för att få den bästa stolen. Så när Magda var lite bakom mig så smällde jag igen dörren. Och vad tror ni händer? Jo, handtagen lossnar såklart. Och man kunde inte öppna dörrfan. Till en början var det ju skitkul, vi gapskrattade i flera minuter. Men sen var det ju inte lika kul längre att stå där helt själv. Så jag drabbades av panik typ. Alltså, dörren hade låst sig och handtagen hade ramlat av, gick inte att sätta på. Men smart som jag är så kom jag på, efter ett tag, att man kunde låsa upp med en sax, å de funka! Thanks god. Hade ju inte vart så kul att sitta helt själv hela livet lixom.
Aja, nu är mina ögon trötta så jag får la lägga mig i sängen å drömma mig bort. 

I love you all, and you know it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0