Sju kattungar!

Hej alla människor och utomjordingar. Jag var precis hemma hos Emma, och gissa vad? Deras ena katt har fått nya kattungar. Sju stycken! De ville inte ens ha kattungar. Eller de ville ha en omgång med kattungar, men de har dom redan fått (i augusti typ). Så blev katten gravid nästan dirket efter hon födde de förra ungarna, dom kom igår. Erkänn surt? Sju jävla kattungar, hahaha! Så nu har dom tio katter, två vuxna, en från den förra kullen och SJU (!) kattungar! Aja, nog om det.
Nu ska jag såklart se på Ugly Betty och efter det Desperate Houswives. ÅH vad jag älskar deeeeeeeet!
Fast tror jag ska duscha innan och sätta TVn på pause, så kan jag spola över reklamerna sedan, smart va? =)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0