Barnvakt.

hej alla barn. Har precis kommit hem.
Jag cykla till Magda klockan fem. Sedan kom jennifer. Då gick vi upp till Magdas syster för att sitta barnvakt åt Amelia och William. Det gick bra, haha. Vi såg på idol och så. FAN, Loulou åkte ut! Hon var ju bäst! Sedan vid halv tio kom Christer, haha. Vi typ busringde och massa, haha. Very kul. Sen vid 12 gick jennifer hem. Och vid  1 gick Christer hem. Och efter det gick jag hem. 
Idag fick jag mina omdömen! waaaah. Haha, allt var som vanligt. Jag måste räcka upp handen och visa vad jag kan osv. Palla det. 
Ah just det, vi fick tillbaka våra religionsprov idag. Jag fick G+. Är ganska nöjd ändå =)
Nu ska jag lägga mig, det är ju trots allt en dag imorgon med. (haha, fattar ni? det är ju förfan en ny dag nu! he-he)
puss på dig i blått där borta.

Kommentarer
Postat av: GM

Hejsan =) Vad tycker du om min blogg? Skulle vara jätte glad över att få veta =)



Ha det så bra och hoppas du får en fortsatt trevlig dag.

2008-10-25 @ 14:20:04
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0