forget forgot forgotten

(eller är det så?) TJAO! Jag veeeeet, jag "glömde" skriva igår, så jag skriver lite kort om vad jag gjorde igår.
igår: Vi hade teknikprov, man skulle kunna 25 verktyg. Och då var det ju inte enkla verktyg som hammare och såg, utan typ hjulavdragare, cirkelrits, gängtapp, näbbtång, hovtång and so on... Men gissa vad? Jag hade alla rätt! (vi rättade varandras dirket efter). HAHA, men grejen är ju den att jag fuska värsta mycket, eller det gjorde nog alla. För Ludde märkte inte att vi satt och sa svaret högt till varandra. Dum snubbe? Ja. 
Skolkatalogen hade kommit till skolan, så vi kollade i den. JAG BLEV ASDÅLIG! Såg skitbitchig ut, haha. Men jag har inte fått hem den än... 
På kvällen kollade jag såklart på Ugly Betty och Desperate housewifes (ääälska!).
Hehe, detta blev lite längre än vad jag trodde.
idag: DET SPÖREGNAR! Damn vad jag hatar vädret, blir deprimerad ju. 
Hehe, vi skulle skriva en recension om Populärmusik från Vittula idag på svenskan. Grejen är ju den att jag inte har läst något typ. Jag gav upp efter första kapitlet, fattade inget. Hur dålig som helst ju! Aja, får la läsa lite hemma idag. 
Aja, nu får jag väl be till vädergudarna att det ska sluta regna. 
puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0