Frågor och svar

Insidan:
Är du kär just nu? nej, hoppas inte det.
Har du lätt för att kunna lita på folk? Nej, kan inte lita på någon just nu. (skulle va' katten isåfall.)
Har du lätt för att kunna bli kär? ah, eller typ. Beror på.
Är du öppen att prata om dig själv inför andra? nope, eller nja.
Är du kristen? nä, eller jag är inte döpt eller något, men åh jag vet inte, haha.
Har du tvångstankar? aop
Är du bra på att ta åt dig komplimanger? ja, eller det beror på. Om jag ser att personen som ger mig komplimangen menar det, så tar jag såklart åt mig. Men om han/hon ser ironisk ut, så nej.
Har du bra självförtroende? nej, but I wish I had :(
Är du lycklig? nä, typ inte. Hur sorgligt det än låter, haha.
Tror du på ett liv efter döden? alltså jag vet inte. Jag kan tro det den ena dagen och andra dagen inte. Just nu vet jag inte.
Utsidan:
Använder du smink? yes, mascara
Använder du hårprodukter? haha, shampo och balsam? ;)
Har du tonat / färgat hår? inte just nu, men det behövs.
Följer du alltid det senaste modet? nej, palla!
Hur ofta motionerar du? hmrff, jag cyklar till och från skolan nästan varje dag!  (förtom på vinten osv)
Har du någonsin:
Blivit hemringd av din lärare p.g.a misskötsel? tror inte det, faktiskt.
Skämts över ditt namn? näpp
Gjort någon tatuering eller piercing? öronen.
Blivit förföljd? HAHA ah eller nä. Inte vad jag vet.
Åkt ambulans? eh nej.
Gjort något du ångrar? japp!
Dansat i regn? har väl hänt.
Badat naken? ohja!
Varit nära att drukna? nejnej, 
Drömt att du faller ner i från ett stup? tror det,
Blivit inlåst och drabbats av panik? ohyes
Subblat över dina egna skosnören? alltid
Hoppat bungyjump? nej, men det skulle ju va' kul å testa!
Laddat hem musik/film från internet? haha, jag lånar!
Blivit tagen/hämtad av polis? neeeeeeej! ;)


tack för mig, pussÅkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0