girls night

HELLO. Idag hade vi matteprov. Det gick skitkasst! För den fittan (sry) hade ju gjort en lapp förra veckan där det som vad man skulle öva på. Och jag kollade igenom det men tyckte att det var skitlätt, så jag sket i att plugga. Men nu idag så visar det ju sig att vi hade massa svåra tal som jag aldrig ens gjort förut. HAHA, wierd or what? Våran nya mattelärare är helt sjukt dålig, Eva våran gamla var sooo much better.
Fick tillbaka tyskaprovet idag med. Fick 75 av 86 poäng. VG blev det. 78+ var MVG, liiite surt eftersom jag bara hade slarvfel. yeahyeah, that's life.
Idag (igår...) var jag med Frida, jennifer och maggan. Vi gick först till maggan, sen åt vi pizza vid åtta, sen promenera vi massa, efter det gick vi till mäggie och satt å levde livet, sååå nice hade vi det! You have no idea. 
Är sjukt trött nu, så ska sååva.
Sleep well cykelställ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0