Gudstjänst, tar det aldrig slut?

Hej, kom precis hem från gudstjänsten (okej, för en timme sedan). Det är ju verkligen sjukt tråkigt, man sitter bara och tänker på vad man ska göra när man kommer hem eller hur många dagar det är kvar tills höstlovet, en plåga med andra ord. Efter gudstjänsten bjöds det på fika i församlingshemmet, man behövde inte gå, men vem tackar nej till gratis fika med söta pensionärer? Inte jag, jennifer, magda och carro i alla fall. Efter fikat var det budgivning (auktion kanske det heter?). Pengarna gick till världens barn och nån kyrka i göteborg (?). Det var en tant som köpte en sockerkaka för 300 kronor! Det kallar jag snäll tant! Sedan gick jag hem, nu sitter jag här. 
Jag har skapat en nedräkning till Thailandsresan!  
 http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2008&m=dec&d=10&h=19&mi=0&t=Thailand&yn=Linnea&c=re&mc=no (går inte att skapa länk)
Ha det bra sötnosar! 
pusspusspusspusspusspuss, hemskt mycket puss!

Kommentarer
Postat av: queenpeach

åh mysigt ska du också till Thailand? jag flyttar dit på söndag :D

2008-10-12 @ 20:10:12
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0