hej hallå hejdå

Tja! Var på gudstjänst i morse. Lika tråkigt som vanligt. Fast det var inte Egon som predika idag, utan nån yngre kille. Haha, vi gick fram och tog bröd och vin (vad kallas det nu igen?), lite kul haha. Efter gick vi såklart till församlingshemmet och fikade med alla pensionärer. Då kom Egon fram till oss, precis som förra gången, och höll ett "tal" för oss, haha. Han sa ungefär såhär: "Åh, vad glad jag blir när jag ser er här inne, det glädjer mig verkligen. Hjärtat gör volter nästan, liksom. Det är ju så härligt att ni är med oss gamlingar och fikar. Att ni är med i gemenskapen. Och så är det ju bra att ni drar ner medelåldern lite!". Haha, han är så söt, den där Egon. 
Sedan ska jag gå till Magda. Vi ska gå på hockeymatch. Skriver mer när jag kommer hem. 
ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0