Lilla meldifestivalen.

Jag såg på lilla melodifestivalen förut. Ganska tråkigt. Det var nån tjej som hade skrivit en låt till sin kompis som hade tagit självmord som vann (rörig mening). Låten var bra, men ganska tråkig. Tror inte att hon har någon chans i Euro Vision eftersom ingen kommer fatta vad hon sjunger om, och det är ju bara texten som är bra. 
Jag zappade också lite till Stjärnor på is. Booooring! Det är typ en tråkigare version av Let's dance, haha. 
ÅH, imorgon är det gudstjänst klockan halv elva! :( Det är verkligen jättetråkigt. Men man får väl helt enkelt stå ut, tills i Maj då jag konfirmeras. 
Jaja, nu ska jag kila. pusspuss

Kommentarer
Postat av: cammie

Tittar in, kikar och vinkar lite Godnatt =)

2008-10-05 @ 02:04:26
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0