Lite bra och lite dåligt.

HEJ alla fans. Jag slutade skolan 11.25 idag, för vi hade ingen hemkunskap. Så jag, Tove och Anton ska åka och ta spruta/sprutor för thailandsresan nu snart. Jag hatar sprutor! Usch, fly, blä, bajs (som Bodil sa när vi hittade en porrfilm på skolgården i mellanstadiet). Efter det ska jag på konfirmationsmöte.
ÅH, fick skolkorten och skolkatalogen idag. Jag blev så jävla dålig! På klasskortet såg jag asbitchig ut, haha. Jag ska inte köpa ensamkoreten, det räcker ju att jag printar in det på datorn, hihi. Nej men jag blev faktiskt jättedålig. Såg asfet ut! Men skolkatalogen ska jag såklart ha!
Nu sitter jag och äter bulle som jag gjorde på hemkunskpen förra veckan, muuums.
pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0