Monday night.

HEY, min kväll såg ut såhär: Jag cyklade till Rorsman, mötte Jennifer och Magdalena. Vi köpte Marabou och LOKA, cyklade hem till Jennifer. Där såg vi på 'the hot chick', den var asbra! HAHA, sååå rolig! Efter den såg vi på Tzatsiki (2an), för vi tycker om deeeeen. HIHI. Nejmen den såg man ju alltid på när man var mindre, så man ville ju fräscha upp minnena. Vi kan typ alla repliker. Det bästa är ju när badvakten kommer in och säger "Vafan är dethär? Det är ingen jävla Mallorca dehär, va! Och du, du kan väl förfan inte fiska i polen?! (då säger per hammar: jag slänger i småfiskarna igen, jag lovar!) Är du kaxig nu också? (per hammar: nä...) Alltså, jag har jobbat här i 25 år, jag vill inte ha massa jävla fiskehuliganer som slänger sina jäääävla fiskespön överallt. Fattar ni inte att, jag jag jag blir ju leeeedsen!"  HAHHA, jag dör vad skön den är! 
jag borde nog lägga mig nu.
GODNATT sweeties. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0