TÖNTMUSIK

hello, jag och jennifer satt i biblioteket på samhälle-lektionen idag. Vi vestämde oss för att jobba stenhårt, men sen kom jag på att jag ville höra Heman hunters. Så hon satte på några låtar på mobilen, och det gick mindre (mycket mindre) bra att jobba då. För om man kan låtarna så är det omöjligt att inte sjunga med. Så vi satt i biblioteket och lyssnade på gamla Bert-låtar, sjöng som galningar. hahaha, ja vi är sjuka.
Svettlöken Åke fanns tyvärr inte på youtube (den är bäst!).



Visst är dom töntiga och sköna? Dom är jäkligt bra när man kan texten, try it.
kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramrkamkramkramkram

Kommentarer
Postat av: bitte

Skänk en slant till min ROSABANDET INSAMMLING

2008-10-03 @ 13:23:01
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: nej det får du inte :D

2008-10-03 @ 18:43:54
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0