Chill i dill dill.

TJA! Har precis sett klart på Vid din sida. Jag ser alltid på den när jag är hos mormor, fast inte sist (i somras). Tycker den är så bra, så känslofylld liksom. Hur mycket jag än försöker så kan jag inte låta bli att gråta!

Men i alla fall. Idag har jag varit med kompisar! Först var jag med Petronella och Jennifer. Sedan kom Frida och var med i några timmar. Sedan gick hon hem för hennes morfar fyllde 75 bast. Då gick vi hem till Nella och kollade på film, fick bli Bombay dreams, som vanligt. Sedan gick vi ut och mötte Christer som vi var med i en timme eller två. Sedan skulle han hem och då gick vi hem till Petronella igen och kollade på teve. Micket trivlig dag. Tog faktiskt några bilder också som kanske kommer i morgon! Nu tänkte jag sova, ciaooooo. 

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-04-05 @ 13:30:14
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0