Finally!

Nu är mina favoriter äntligen hemma! Ska vara med dem i morgon! Look forward too it! Hoppas att dom inte är föööör bruna bara.
Idag har varit en bra dag! Slutade skolan vid ett, åkte och köpte en vårjacka med mamma, inte den snyggaste, men jag orkar inte leta i alla evigheter! 
Idag har vi sprungit 3 km i skolan! Jättekass tid! (typ 19.25 hahahha) Men jag är glad att jag klarade det i alla fall, med tanke på min kondition.... he-he.
JAJA, ska la se på teve nu. sen sova!
Love you guys! / LINNEA

Kommentarer
Postat av: Fanny

Härlig blogg! :)



Dagens fråga: Vem är din favorit bloggare? :D

vore snällt om du svarade :)

2009-04-25 @ 01:07:58
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0