Hej alla barn nu är det barnprogram

SHIT, kom på att jag har geografiläxa kvar. Blir fan aldrig klar med skiten! Har jobbat på den i snart tre-fyra månader tror jag. Man ska skriva en resedagbok i/om tre delstater i USA. Allt måste vara verklighetsbaserat, dvs riktiga hotell med priser, vad man kan göra, viktiga sjöar/berg/hav, medeltemperatur, inåvnare osv osv måste finnas med. Och det är faktiskt svårare än vad man kan tro! waaaaaaa,  varför?
Idag har jag bara luffat runt i huset. Har bl.a. klippt till mig två par jeansshorts! SMART ELELR SMART?!?! 
nu ska jag dra! see you in ma' basement toniiiight! 
galet
pösss

Kommentarer
Postat av: evelin

så jobbigt med läxor :( lycka till kraam

2009-04-20 @ 16:14:28
URL: http://evellyn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0