Skulios?

NEMEN HEJ snyggingar! Idag har jag gjort typ ett tusen saker! GALET! haha nej men idag har jag:
  • röntgat ryggen. Kollade om jag hade skulios, men det har jag nog inte. Hoppas jag :) Får reda på det nästa vecka.
  • shoppat loss i kexfabriken. Kakor osv för löjligt lite pengar, köpte kakor för flera år framåt (fast det räcker väl bara några veckor...) och mamma betalar ju så det är bara att käka på! fettet flödar snart ska du se... :(
  • shoppat i Kungsbacka med mamma. Vi har aldrig shoppat där innan så det var mycket kul! Jag köpte lite tishor och en konfirmationsklänning som jag LOVAR att visa i morgon! (jag är dålig på att lova, men jag ska försöka iaf)
  • varit på vårdcentralen för att ta den tredje sprutan mor hepatit A och B, men vi kom en månad för tidigt, så det blev inget.
  • ätit på Burger King. Det var inte först idag jag bestämt mig för att Mcdonalds faktiskt är bättre!
  • Handlat med mamma på Willys. 
  • provat lite skor osv som jag kanske ska ha på konfirmationen. 
  • kollat på teve! (bl.a the hills, vänner, Färgan 2 & Famlijen Annurlunda, Packat och klart, spårlöst) OJ. dedär lät mer än vad jag kunde ana. hhehehheeh.
  • varit inne på datorn, SÅKLART! :D
  • nu fortsätter jag denna listan bara för att den ska bli lite längre, ihihihih. nej men nu slutar jag då! :)

Det riktigt kittlar i fingrarna. Jag vill så gärna ladda ner massa låtar, men jag kan inte med att göra det nu när folk åker fast på höger och vänster och från alla möjliga håll. Jag tar inte risken att få lyssna på mina favvolåtar när jag kan få böta 30 000 spänn. NEJ NEJ NEJ, I wont do it! 

Nu knarkar jag Beyonce- Halo. Den börjar kännas lite off nu. hehehehe. några gånger för mycket har den kanske spelats.
I can feel your halo halo halo
I can feel you halo halo halooo. 
SHIT, nä nu får det vara bra! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0