som höns på en hönsgård

Halloj. Jag drog till Magda vid sextiden. Vi skulle ha en lugn filmkväll, bara vi tjejer. Då säger Frida att Simon och Oskar kommer. Okej, tänkte vi andra. Sedan skulle Eric och Pontus (?) vara med. Vi drog ner till kårevik och grillade. Men det kom mer och mer folk. Tillslut var vi femton pers, fem tjejer, tio killar. Det roliga var ju att alla gick till magdas sjöbod å hängde där. HAHA, sjöboden är fan max 8 m2. 15 jävla pers på typ 6-7 m2 (kvadratmeter haha). AJA, mysigt. Men jag mådde ju kasst. De andra var också ganska sletna. Så jag, nella och jennifer drog hem.

Mamma och pappa har fest hemma nu. Det är nog inte en nykter jävel i huset (förutom jag). Hatar sånt. Kommer ju inte kunna sova nu, alla skriker som höns på en hönsgård. hahha, ska sluta skriva nu.
pusspusspusupss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0