två dagar

HELLO. internet la av igår så jag har inte bloggat de senaste. Förrgår kväll såg ut såhär:
Jag, magda, frida och jennifer röjde runt lite i rönnäng. Vi försökte tända en påskevaga, men det gick mindre bra, hahaha. Sedan mötte vi Petronella på Rorsman där vi även köpte en engångsgrill + korv m. bröd. Vi gick ner till kårevik och mötte Oskar och Simon, som också skulle vara med och grilla. Korvarna blev skitgoda. Efter en stund drog vi hem till Oskar och fortsatte kvällen där med film och prat.

Igår: Var på släktkalas i Göteborg. Kusinen fyllde 10 och faster fyllde 39. Jennifer Brown var där också! haha, ni vet hon. Hon är ju kompis med min faster och eftersom hon är i göteborg över helgen så kom hon på de lilla kalaset. Hennes underbara dotter Lily Lou var med också, så jävla söt!!! tog lite bilder på henne, hahaha. 
Idag drar jag på party med rönnängarna till Christer. Look forward to it! 
Vi hörs, pusssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0