bra dag

HEJSAN! Idag har vi haft 2 lektioner i skolan. De första två blev inställda pga att killarna var på ungdomsmotagningen (vi ska dit nästa vecka). Så vi gick en promenad till OK, satt där i nån timme och jag tog faktiskt lite kort! :)
 
louise, matilda, rebecca och annie! :)
(klicka för att förstora) mysigt va? där satt vi och steeeeekte!

Efter skolan så följde jag och Jennifer med Annie hem, som vanligt på torsdagar. Vi tog massor med galna bilder där med. även sköna videos. Kan lägga upp några bilder, men jag varnar er för omogenhet! hahaha :)
 
söta vi är va?


annie fick för sig att leka björn


"jag ska vara en arg björn"


"nu ska jag vara en snäll björn dååå"


"trött björn"


"rädd björn"


"cool björn"



hhahaha, vad ska man säga? Annie spelar bra som björn! Våran humor är väl inte på topp kanske, he-he. 
Nej men denna dagen har faktiskt varit prima! Jag och  jennifer stack på konfa sen, bara jag och hon som var tjejer där. GREAT!

Kommentarer
Postat av: evelin

söta bilder :D kramisar

2009-04-04 @ 10:45:32
URL: http://evellyn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0