rastlös flicka

Hur lång är du: 174 centimeter
Kan du laga mat: om du ger mig ett recept så kommer jag klara det galant!
Vad har du på dig just nu: svarta jeans, slapp tisha
Har du någon fobi: nej inte direkt. 
Hade du en bra kväll igår: NJA sådär :)
Vilket är ditt senaste inköp: glass!
Din favoritdryck på morgonen: oboy eller juice
Vem fick du dina senaste pengar ifrån: grandma
Har du sovit i din egen säng inatt: jajemän
Vad hade du sönder senast: dålig på att gö sönder saker
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: varm oboy maybe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: LOKA/ramlösa, helst med nån glassig smak :-) 
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: är inte dum 
Saknar du någon just nu: ja det gör jag väl 
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vara respektlös haha
Någon jag stör mig på: för många
Intressen: kompisar?
Senaste person du kramade: vet inte, har blivit ganska mycket kramar denna helgen ;-)
Senaste person du ringde: kommer inte ihåg faktiskt
Senaste person som ringde dig: faster  + kusiner, som sjöng 'ja må hon leva'. TROR JAG
Vad drack du senast: sånt som kommer ur kranen
Vill du ha barn: givetvis, om lite mer än tio år hehheh
Längtar du till din nästa födelsedag: hahah, fyllde år i förrgår så nej! eller jo
Har rakat dina ben någon gång: jaaaa
Är du sugen på något nu: nej jag har ätit som en häst i timmar nu så tänkte ta en break från allt ätbart en liten stund nu ;-)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte kaffe ju
Använder du hudkräm: ibland ja
Attraheras du av män med skägg: nej
Micro-pop eller poppa själv: enklare med micro-pop men godare med 'poppa själv'
Brukar du baka: nu var det ett bra tagsen, men om man är rastlös på vintern typ så kanske man tar fram muffinsformarna och börjar baga
Röstade du i det senaste valet: nej ohnej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: beror väl på hur man ser det
Vilken låt lyssnade du senast på: kommer inte ihåg
Har någon annan sovit i din säng inatt: hoppas ja'äntä!
Vad tycker du är äckligt: peddon, kål, kattmat
Har du pengar på mobilen: 42 kronor om jag inte minns galet

och här kommer ett till test. JA JAG ÄR RASTLÖS, what are you gonna do about it?

DAGENS VILL HA: sol
DAGENS KLÄDSEL: jeans, tshirt
DAGENS FRISYR: tofs
DAGENS LÅT: vet inte duuuuu
DAGENS PLANER: planlös
DAGENS SAKNAD: saknar ju dig
DAGENS DUMMASTE: är inte dum
DAGENS MISSLYCKANDE: förlorade mot min 8-åriga kusin på fotboll (jo jag gjorde mitt bästa!)
DAGENS DROG: godis vad annars?
DAGENS KÖP: glass
DAGENS GODIS: lösgodis
DAGENS HUMÖR: efterbliven
DAGENS CITAT: kommer inte ihåg sånt
DAGENS ROLIGASTE: inte hänt något speciellt idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0