Restless

Filmen var inget att ha så jag gör en lista istället! Vet att ni inte orkar läsa den men det skiter väl jag i, haha ;-)

DIG:
1. Hur lång är du? - 174 centimeter om jag inte växt, vilket jag nog ínte har!
2. Vad vill du bli när du blir stor? - har verkligen iiiiiiingen aning!
3. Vad pluggar du? - läxor?
4. Har du långt hår? - nja. Beror väl på vem man jämnför med.
5. Vilken hårfär har du? - blond
6. Sminkar du dig? - inte på sommaren
7. Har du haft sex senaste månaden? - icke sa nicke
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - vita
9. Har du kysst någon idag? - nope

Familjen:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Tänk för att dom gör deee
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - mamma
3. Hur många syskon har du - 2
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - hahahah, du är sjuk!
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - heheh, händer inte ofta alltså... så jag vet inte
6. Hur många ställen har du bott på? - ett
7. Vem i din familj stör du dig mäst på? - mina syskon
8. Vilken familjemedlem är snällast? - mamma eller kanske pappa? dom har sina dagar lixom..

Kompisar:
1. När va du senast med nån kompis? - igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Frida
3. Har du kysst någon kompis? - pussat kanske är mer rätt ord
4. Har du varit tilsammans med någon du nu är kompis med? nä
5. Vem har du varit kompis med längst? - Frida
6. Vem känner dig bäst? - Jag såklart!
7. Längsta tid du vart ovän med en kompis? - HAHA, jag vet inte. Kommer ihåg när jag var ovän med Annie i några dagar i femman-sexan. Det gick dock över, haha :-) Känns väldigt onödigt att vara ovänner med kompisar, ellerhur?
8. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Nej, men jag hade nog inte sagt att den var snygg i alla fall.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - nej, jag umgås med dem jag vill umgås med, inget mer med det

Kläder:
1. Vad har du på dig idag? jeans, tisha, kofta, strumpor, underkläder, klocka, örhängen och nagellack.
2. Har du bytt om idag? - japp
3. Favorittröja? - har nog ingen
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? hmm vet inte, tror inte det finns nåt plagg som är sexigt på alla killar eftersom alla ser olika ut osv osv.
5. Har du gett bort kläder någon gång? Japp
6. Har du ångrat ett klädesköp nån gång? haha, för många gånger...
7. Har du handlat kläder genom internet? ja.
8. Har du ljugit om BH-storlek nån gång? haha nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? klänning?
10. Vad använder du för skor? oftast tygskor

Vågar du:
1 skrika åt dina föräldrar? ja men inget jag gör frivilligt direkt
2. Klä dig annorlunda? annorlunda?
3. Vara dig själv? kommer väl alltid att vara mig själv? inget man kan springa ifrån
4. Visa dig i bikini/badbyxor? ja?
5. Fisa inför din pojk/flickvän? hahaha, ja absolut!
6. Piersa dig? ja men det tänker jag nog inte göra ändå...
7. Ge dig på utmaingar? absolut!
8. Ha sex på offentlig plats? jorå. Men inte på vilken plats som helst såklart..
9. vara omogen? hahah, givetvis
10. Äta småkryp? nämn en riktigt bra anledning till att jag ska göra det och jag gör det!

Skolan:
1. vad heter din skola? Bleketskolan......
2. Vilken är din favorit lärare? äh, har ingen
3. Vad är ditt favorit ämne? haha jag vet inte. Hemkunskap kanske, för då får man ju äta......
4. snyggaste läran på skolan? ´finns inga
5. Har du bra betyg? Nja, men jag är nöjd i alla fall!
6. Tråkigaste ämnet? teknik
7. Har du skolkat mycket senaste året? nej
8. Hur tar du dig till skolan? cykel eller bil
9. Har du gjort mer än en kyss med någon när ni varit i skolan? nej

Random:
1. När tuggade du tuggummi sensta? right now
2. När va du på semseter senast? december-januari 08/09
3. Vilken färg är det på din tandborste? mörkrosa
4. Är ditt hår tråkigt? ja jag gillar det inte. Skulle inte tacka nej till längre och tjockare hår :-)
5. Vad har du för påslakarn just nu? orkar inte kolla, men jag tror att det är vitt
6. När/vem såg någon dig naken senast? Det vettefan
7. Hur ofta duschar du? Nu på sommaren försöker jag bara duscha varannan dag. men när skolan börjar kommer jag nog ramla in i gamla vanor igen, haha!
8. Gillar du bubbel roller? - är jag en idiot som inte vet vad det är?
9. vad tittade du senast på för film med ett syskon? Vet faktiskt inte...


SÅ, hahah! Nu ska jag surfa vidare, ha det världsbäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0