happy 2 advent

Söndag. Andra advent. Jag ska berätta lite om gårdagen nu tänkte jag! Vi började hos Christer. Jag, Magda, Jennifer, Frida, Henrik, Marcus och Christer. Sen vid 8 åkte vi minibuss/taxi till Matilda. Det var kul till en början men allt slutade i kaos. Orkar inte skriva så mycket om det men jäklar vad hemskt det var.
Jag vaknade klockan åtta idag och kunde inte somna om. Men jag låg kvar i en timme och filosoferade, haha. Sen la jag mig direkt framför teven och fastnade framför en massa Lasse-Maja avsnitt, ni vet den där julkalendern för typ tre år sedan? Askul ju!
Nu sitter jag med en förjävla huvudvärk och lyssnar på julmusik. Vad mycket skit det finns! Men har skapat en 'julmusik'-lista på spotify, så några godbitar har jag allt plockat ut, hehe!
Nej men nu ska jag.... ah gå! PUSS

Kommentarer
Postat av: emmas mode [emmasgarderober.blogg.se]

Tiden går fort :) Tänk att andra advent redan varit!

2009-12-07 @ 15:43:44
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0