I hate myself for doing this

JÄVLA SKIT! Jag har försökt i flera timmar(överdriver inte) att få till bloggen. Men allt gick åt... ja skogen. Så nu har jag bara nån trist standard-design(?). Jag orkar lixom inte göra om det igen. ÅÅHSISHKAHKJHSAKJHAKSJHKA!!!!! Det blir ALLTID fel när jag anstränger mig. ALLTIIIID!!! haha okej nu borde jag lägga mig, är för trött för sånt här. Har precis dragit av mig håret, slagit in pannbenet och sprängt öronen av för hög musik för att jag blev så sur/arg/frustrerad/grinig/ni fattar. HAHA, detta är inte min grej alltså, verkligen inte.
Förlåt för ett negativt inlägg men jag blir så suuuuuur!!!
HAHAHAH! 125 sidvisningar tack vare mitt tappra försök till en snyggare blogg. Men närå, den blev snäppet fulare istället. Rättvist alltså, verkligen
GODNATT

Kommentarer
Postat av: JENNY

ladda ner en gratisdesign då? :)

2009-12-08 @ 10:39:12
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0