Jag som trodde jag var bra på att laga mat...

Eftersom mamma och pappa är på kalas så bestämde jag mig för att laga mat alldeles själv. Det fick bli kycklingfilé. Jag frågade mamma hur man gjorde och hon svarade att man steker den tills den är klar. Jaha, tänkte jag, det verkar ju hur lätt som helst. Så, ja, jag lägger helt enkelt i kycklingfilén i stekpannan och börjar steka. det gick väldigt segt, så till slut lät jag den stå och steka på låg värme medans jag satt vid datorn. Då känner jag att det börjar lukta bränt och att hela köket är fyllt av rök. Så jag lyckades alltså bränna sönder både stekpannan och kycklingen. OJDÅ, jag som trodde att jag var värd de där efterlängtade VG't i hemkunskap. Men nej, tydligen inte. Så nu sitter jag här och tuggar på en banan och dricker julmust. Nu kommer jag aldrig mer våga laga mat.... haha jodå... nån dag kanske...
Idag är det första dagen på lovet, jag ska ha en lugn hemmakväll med mig själv. Lite tråkigt kan man ju tycka men jag har ju hela lovet(livet också för den delen) på mig att hitta på roliga saker så varför hetsa? HAHA ;-)
Just det, vi fick ju betygen igår. Jag har sänkt mig i tre ämnen och höjt mig i tre, resten är samma, så det känns helt okej!
PUSS på er, see you soon

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 07:14:29
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0