SANKTA LUCIA

Idag äre ju Lucia, najs! Vi åkte in till Göteborg vid halv elva, jag och mamma köpte lite julklappar och så. Nu har jag faktiskt köpt ALLA mina julklappar tror jag! Hahahha, jag hittade värsta guldgruvan där de sålde böcker för 25 kronor styck. Så jag köpte ett bra gäng, så jag kom jäkligt billigt undan, men det behöver ju inte dom som får böckerna veta om... BINGO!!! hihi
Sen åkte vi till farmor där kusinerna och fastrarna var. Det delades ut paket till födelsedagsbarnen och pappa fick bland annat Flickan som lekte med elden, GÖTT för mig för jag vill ju så gärna se den, KATCHING! 
Dagens skönaste var när pappa tutade och räckte fuck you till nån liten stackare som egentligen inte gjorde nåt fel, det var mamma som körde galet och då tutade nån snubbe, så skulle pappa såklart vara värre och tuta ännu mera och sedan lägga ett fuck-you-finger också. Så det ska va! hahaha
EEEEh, fett rörigt inlägg men det är smällar man får ta. Okej? bra.
Nu ska jag duscha sen ska jag nog lägga mig tidigt. Bara en vecka kvar i skolan nu ju!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0