I taket lyser stjärnorna

tjeeenare! Har precis kommit hem från Göteborg. Bion (i taket lyser stjärnora) var jättebra! Man fick verkligen kämpa för att inte börja gråta, haha. Magdalena satt och storgrät halva filmen! Vi har ju läst boken i skolan också, får nog säga att den var bättre än filmen! Jag om inte ens gillar böcker... Nu har jag varit på bio två gånger på en vecka, jag som aldrig är på bio typ! 
Köpte bara en tisha och ett par solglasögon, kan visa i morgon. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ta det lugnt och leva livet, I think.
MEN nu orkar jag inte skriva mera.
pysss

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.freestreet.se/?r=42 -BLI MEDLEM och få gratis presentkort, mkt lätt och helt gratis! :)

2009-02-14 @ 14:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0