HEMMMMAAAAAAA!!!!

Hej grabbar! Nu är jag hemma! Fast jag har vart hemma i fyra timmar, har installerat mig här hemma nu. Skönt att vara tillbaka! Det var ju kasst väder den sista veckan så det gjorde ingenting att åka hem, haha. 
Jag är inte brun, jättesynd men det är ju inte hela universum. Kollade mina betyg idag med. Hade sju VG (kemi (!), samhällskunskap (!), religion (!), engelska, matte, svenska och slöjd) de ämnena jag gjort en utropstecken efter var jag förvånad över att jag fick så bra. Fick inte MVG i något, men det är ju ganska svårt att få det den första terminen i åttan, så jag är nöjd! Ska göra ett nytt inlägg nu. En Thailands-special, fast bara med text, bilder lägger jag upp när jag lagt in dem på datorn! Okey?
Ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0