sånt som ni inte har en aning om...

dagens humör : livet leker
dagens klädsel : raggsockor, leggings, grå lång tröja med nått tryck på
dagens frisyr : hög tofs
dagens naglar : svarta!
dagens låt : vete fan
dagens saknad : den där
dagens längtan : sommar!
dagens missbruk : godis... som vanligt
dagens ekonomi : några tusenlappar har jag väl allt...
dagens mat : kalvstek med potatis och sås.
dagens händelse : ehhee... händelse?
dagens måste : bli frisk(are)
dagens lycka : godis
dagens + : har städat halva garderoben
dagens - : har halva garderoben kvar att städa
senaste alkoholdrycken : hallå mamma!
senaste bilfärd : till skolan i fredags
senaste filmen du såg : alldeles för länge sedan. Kan det vart 27 dresses? Eller kanske Hoppet? Nä, jag vet inte riktigt...
senaste ringda telefonsamtal : mamma
senaste mottagna telefonsamtal : mamma
senaste bubbelbadet : hua hin, thailand. I slutet av december nån gång...
senaste spelade cd : åh jag vet inte!
senaste gången du grät : flera veckor sedan
senaste måltiden : kalvstek.


nu vet ni det ni behöver veta om min dag! Nu ska jag äta fruktsallad med vaniljglass!
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0