What a night

Hola. Ska berätta lite om gårdagen. Vi förfestade lite på Fridas balkong innan skolavslutningen, sen åkte vi till den. Efter det åkte alla hem till sig. Mamma och Pappa blev skitsura för att jag inte ville stanna på födelsedagsmiddag, syster fyllde ju år. Men jag stack ner till sjöboden iaf. Vi gick till kårevik och satte oss ett tag. Jag, Magda, Jennifer, frida, petro, emma, oskar och simp. Sen gick vi till magdas sjöbod ett tag, sen gick vi till eriks sjöbod där det var alldeles för mycket folk. Vid 1-tiden gick vi tillbaka till Magdas sjöbod som vi skulle sova i. Då kom det några pigga jävlar som vägrade gå. Så där satt vi tills klockan halv 6. Då var alla döda typ (förutom de pigga jävlarna...). Vi var 9 pers som skulle sova där. Jag sov på ett stenhårt golv, inte så najs. Vaknade vid sju och det var ganska svårt att somna om. Sen vakna vi igen vid niotiden och gick upp. Hade alltså bara sovit ca 3 timmar och var både halvdöd och förlamad. 
Kortfattat; kvällen var ganska najs.
Nu ska jag se på film och försöka sova lite! 
puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0