You know me


09 test 

Gör det , annars blir din sommar helvete! (hahahah, det fåååår man ju bara inte riskera...)

 

 

OM DIG:

Namn - Linnea Sandberg
Bor - Rönnäng
Ögonfärg -  Blåa
Längd -  174 centimeter över marken
Sko storlek - 38-39
Höger eller vänsterhänt - höger!
Stjärntecken - Lejon
Hårfärg - Blond
Födelseort -  Göteborg I guess
 
Saknad - flera stycken!
Kläder - Shorts och t-shirt (pyamas heh)
Underkläder - trosor (pyamas heh)
Mat - Yoghurt och flingor (frukost heh)
Köp -   no thing no thing
Göra sen - Inte den blekaste...
Godis - Nä inte idag du

Pinsammaste - vart ska jag börja?

 Låt -  Kan inte välja bara en.

 

SVARA ÄRLIGT okejrå!

Tycker du om att plocka svamp -  Ingen favoritsyssla direkt
Tycker du om godis - Jag lever av godis. Tack godiset!
Hur många gånger i veckan äter du godis -  Varje dag! Det handlar om att överleva va....
Äter du oftast nyttig mat - nej. eller jo. Fifty fifty kanske
tycker du att du själv är söt/snygg - Nej 
Du ger mycket komplimanger till andra - Jag försöker iaf!
Är du nöjd med ditt förnamn - Nej men inte missnöjd heller
Du tycker att du själv är smart - jadå! Jag låtsas i alla fall, hhehh.
Vad är det sämsta hos dig? - vet nog de flesta
Vad är det bästa hos dig? - jag vill alla det bästa

Har du bra självförtroende - nej
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - några för många
Du tycker om att vara med killar - jovars
Känner du dina grannar - jajemän!
Vad har du för färg på dina underkläder idag - shiny
Äger du några Björn Borg trosor - nej!
Hur många? - zero
Är du en Björn Borg-fjortis? - HAHA, vad annars?  
Gillar du skolan - finns inget värre
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument - Nej. 
Sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll (och gymnastik när jag var mini)
Har du några tatueringar - no
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - försöker undvika speglar
Tycker du om djur - ja! fast inte insekter och sån shit

 

BRUKAR DU...

Sova - nån gång om året kanske...
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Röka - nej, och det är jag glad över!
Snusa - nej fy
Skada dig -  inte med flit
Klä dig i svart - det händer ja
Lita på folk - nja. 
Drömma mardrömmar - nästan varje natt
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - Never again
Ljuga - nej
Vilja dö - händer

 

HAR DU..
För många vänner - nej
Förföjelsemani- ha?
Någon annan psykisk sjukdom? psycho yes I am
Skadat någon? - inte med flit
Färgat håret - yes
Några piercnings - öronen
Några tatueringar - nej
Egen dator - njaaaaa. 
Gjort bort dig rejält - jorå
varit så jävla laaaaam som du är nu? hahahah! alltför ofta!

ÄR DU...
Snäll - Jag gör mitt bästa!
Söt/snygg?- nej
Lat?- ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0