Hur orkar jag?

HEJ kids. Nu är jag rastlös. Vad betyder det? Jo, listor! hehehehehhee. I like it!

 

Fem SKULLE 

Skulle du vilja vara längre?
Nej tack!
Skulle du vilja väga mer?
Tackar nog nej där med.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Ha? Nej om jag har nån annan så får jag väl skylla mig själv? eller....
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Ja det vore ju lite ballt! Fast han måste ju vara snygg isåfall
Skulle du vilja dricka dig full nu?
hahah why not

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nä. Bara om jag rör på ögonbrynen också. 

Kan du slicka dig på näsan?

No.

Kan du kolla i kors med ögonen?

kan du ge dig på att jag kan!

Kan dina föräldrar lita på dig?

hehehhe, jadå!

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Nemas problemas. 

Kan du vara på fest utan att dricka?

Kan kan jag väl

Kan dina vänner lita på dig?

Of course

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nja. Skulle nog aldrig göra det, men det är snyggt!

Kan du suga?

suger på det mesta ;-)

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
ja

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

det hör väl till?

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Dom är dåliga på det!

Har du ett syskon?

nej, två!

Har du varit full den här månaden?

Heheheheh

Har du någonsin haft sex med någon?

jag har haft fem flera gånger. Sex? nej

Har dina föräldrar ljugit för dig?

alldeles säkert

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nej. Hur kul som helst ju!!!

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

HAHA, ja? mamma pappa syster bror mormor farmor osv osv osv osv osv

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

ney

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

men neeej

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

ja. Men det skulle nog aldig falla mig in att testa

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

no mam

Har du haft sex med mer än tre personer?

dessa sexfrågor!

Har du ljugit på någon fråga än då?

Känns ju ganska meningslöst då va?


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

bäst? jag vet inte!

Vem älskar du?

De som står mig närmast

Vem hade du senast sex med?

dessa sexfrågor!

Vem vill du bli full med?

rönnängarna <3

Vem är den bästa artisten?
finns så många

Vem pratade du senast i telefon med?

eh shit! mamma tror jag, heheheh

Vem har du en liten crush i?

Flera stycken

Vem är snyggast i världen?

Vet väl inte jag

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Mamma. Sen skulle jag kräva tillbaka alla pengar! 

Vem är snällast i världen?

Bamse?

Vem är din bästa kompis?

känns som att jag nyss svarade op den frågan...
Vem vill du prata med?

ingen för tillfället

Vem sov du med senast?

Min säng. Han heter Ronald, kalla honom Rollo.

Vem såg du full senast?

Pappa, heheheh

Vem vet allt om dig?

jag är den enda

Vem kan berätta allt för dig?

den som känner för det! 

Vem kan du berätta allt för?

Få.
Vem hatar du?
hata är ett för starkt ord för moi

--

Vad blir ditt namn baklänges? 
aenniL

Har du gjort en snöängel i år? 
ja! =)

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 
När jag föddes, I guess.

Har en dröm gått i uppfyllelse? 
Det är möjligt

Tycker du att sengångare är söta? 
sötasT

Har du någon gång testat karate? 
tror jag inte döö

Första sporten du gick på? 

gymnastik när jag var plutt(är det ens en sport?), annars fotboll.
Minimorötter eller pommes frites? 
pommes alla gånger

Vad längtar du mest till just nu? 
värme

Hur gammal har du tänkt bli? 
tills jag med gott samvete kan blunda och förbli sovande

Har du haft vattkoppor? 
Yes, hade bara en enda! vissa har tur
Vad drömde du inatt? 
Kommer inte ihåg :(

Vilken tv-serie är bäst? 
desperate houswifes kanske? fast det är ju inte lika bra nu längre...

Vad åt du senast? 
smågodis

Höga eller låga strumpor? 
vintern=höga sommarn=låga

Vad är du mest rädd för i hela världen? 
Jag har inbillat mig att jag inte är rädd för något, men jag vet inte.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? 
Neij
Vad har du för färg på ditt påslakan?
mörkblått tror jag?

Bikini eller baddräkt? 
b-b-bikini

Snyggaste läraren? 
har inga snygga lärare!

Är du mörkrädd? 
Nja. isåfall på vintern när man går hem själv när det är kolsvart och oväder. Inte kul aaaalls

Har du någon gång haft på dig ett par trosor? 
ja, typ som nu

Riktig gran eller plastgran? 
ingen riktig jul utan riktig gran

Tänt eller släckt när du ska sova? 
släckt! Fast det ska helst vara tänt i hallen :)

Godaste drickan till frukosten? 
Oboy

Vill du bli president? 
Nej. Alldeles för mycket ansvar och hat

Har du spelat tjej i en teater?
Ja. 

Duscha eller bada?
Duschar alltid, men det kan la va skönt med ett bad nån gång också(fast vi har inget badkar, heheh)

Har du gråtit i skolan nån gång?
Years ago
Hur tar du dig till jobbet?
vilket jobb?

Har du någonsin sminkat dig som punkare? 
Isåfall på skoj

Sjunger du på toa?
Sjunger alltid när jag är hemma, så ja.

Vilken färg har din jacka?
marin

Använder du långkallingar? 
nej. Bara om det är för många minusgrader.

Är du höjdrädd?
little bit

Vilket land vill du åka till?
Nåt varmt ställe

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Nån på teven

Vad ska du göra NU? 
Svara på frågor? Sen ska jag soooova

Vilka vitaminer åt du när du va liten? 
Ha? Vänta, ska kolla i anteckningsboken...
Har du fått någon komplimang idag? 
ja :)

Har du varit med i en rättegång? 

nej det har jag inttee
Är du polare med grannarna? 

hahahahhaha, best buddies! Nej men jag vet inte vad jag ska svara. Vilka räknas som grannar?
Vilka språk talar din mamma? 

Svenska hela tiden
Vilka länder har du bott i? 
Sweden
Senaste piercingen? 
Öronen?
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? 
Förra fredagen.
Gay? 
Say no
Har du däckat/spytt för att du druckit? 

näiii
Har du äggat ngn? 

ägg nej
Har du täckt någons hus med toalettpapper?

flera hundra gånger
Suger det här?

JA!
Har du varit på stranden? 
jaaaa
Har du haft en stalker?
nöööö
Minns du din/dina musiklärares namn? 
Nej, men jag minns "eeeeen, tvåo, trchee, fyja", han hette Andreas och var hur snäll som helst! :)
Hur bra är din syn? 
Prima
Har du varit på ett party? 
Jooofan
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? 

om dom är snälla så vore det nog en kul utmaning! Men är väl inte sådär jättehaj(ordvits) på att simma med köttätande hajar direkt...
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Take him!
Har du varit utomlands? 
Ja
Har du sett din bästa vän naken? 

Har ingen favorit-kompis
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? 
tror aldrig att jag vart på bröllop
Var är dina syskon just nu? 
Anton vet jag inte. Tove är på sitt rum
Vad var den senaste drömmen du minns? 
Jag minns när jag skulle gå till skolan, men allt gick åt helvete(orkar inte förklara). Vaknade av panik, hahah
Vilken tid gick du upp i morse? 
När klockan slagit över sju
Vad ska du göra i helgen? 
inget planerat
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? 

orkar intekolla
När va du riktigt sjuk senast? 

minns inte
Vem är den senaste kändisen du tog på? 
vet inte. shiiiitttt vad trött jag är!
Vad finns i din bakficka? 

no thing
Har du färglinser? 

nej
Vad gjorde du kl 2 inatt? 
sov
Vad är det första du gör på morgonen?

sätter mobilen på snooze
Vad ska du göra efter det här?
SOVA!


hahaha, oj! Den var lite längre än vad jag trodde! Nu ska jag sova. 
SEEEE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0