Såhär tråkigt har jag

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 304 kronor
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? klassen?
4. Hur lång är du? 174 centimetros
5. Vilken är den senaste filmen du sett? jag vet inte
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen? nej ja vill inte
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? s-m-s
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget av de ;)
9. När såg du senast din mamma? jag kan kolla på henne nu om jag vill. Hon står till höger om mig. heheeeeee
10. Icke godkänt i något ämne? nej fan
11. Mvg i något? nej men man kan ju hoppas!
12. När vaknade du idag? runt sju
13. Vilken är din favoritplats? skulle vilja åka tillbaka till thailand
14. Vilken plats föredrar du minst? skolan såklart
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? jag hoppas på det bästa
16. Hur stor är din säng? 120x200
17. Vad sover du i? shorts
18. Hur många kuddar har du i sängen? tre
19. Var har du bott/bor? äkta rönnängare
20. Tycker du om kinamat? ja
21. Tycker du om kaffe? nej
22. Vad dricker du helst till frukost? oboy!
23. Kan du spela poker? ja jag rockar på texas hold'em
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? njaaae
25. Vill du ha barn? ja om tio-femton år kanske ;)
26. Kan du några andra språk än svenska? ja
27. Har du någonsin åkt ambulans? nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet tror jag
29. Vad spenderar du helst pengar på? vore ju coolt om jag kunde lära mig att spara pengar men det går tydligen inte
30. Äger du dyrbara smycken? ja
31. Kan du rulla med tungan? va?
32. Vem är den roligaste människan du känner? finns ju så många roliga nissar!
33. Vad har du för ringsignal? ljudlös hallå eller
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nej
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? julmust ;)
36. Kan du byta olja på bilen? nej
37. Vilken var den senaste boken du läste? den på svenskan, minns inte titeln
38. Dansar du i bilen? hahah nä
39. När var du i kyrkan senast? konfirmationsavslutningen
40. Hur många hål har du i öronen? 2/3
41. Har du någon piercing? öronen som sagt
42. Har du någon tatuering? nej
43. Röka eller snusa? nej tack
44. Har du pojkvän/flickvän? ne
46. Vad är ditt  mobil nummer? you ask I tell
47. Vad ska du göra ikväll? njuta av livet, ååh haha
48. Har du några syskon? japp två stycken till och med!


vet inte varför färgerna är helt fucked-up och orkar inte göra något åt det. HEHE, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0