Jag byter rum - igen

Hej. Nu ska jag tydligen byta rum igen. Till Antons gamla. För mamma hittade tusen anledningar till att jag skulle byta från toves gamla. "det är ju så kallt i "toves rum", tove har ju kvar alla sina grejer, "antons rum" är fräshare" bla bla bla. Jag gav upp. "okej" sa jag. Så denna morgon har jag och mamma varit på torp och köpt lite nya grejer till det nya rummet. Innan var det ju väldigt pojkigt så jag köpte lite rosa kuddar osv för att "tjeja till det lite". Men det saknas fortfarande lite grejer så nästa vecka ska jag och mamma på jakt efter lite mer snygga saker till rummet. Så det blir säkert bra.
Nu är det redan 1 November, känns ju som igår det var sommarlov. Konstig känsla! CRAP imorgon börjar skolan, finner inga ord. Orkar inteeeeee
Detta blev ett onödigt långt och väldigt ointressant inlägg men jag kan inte sluta skriva. heheheheh
Nu ska jag fixa med rummet, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0