Tack vänliga själ

Idag var det lite roligare på "jobbet", det fanns mycket mer att göra så jag slapp hänga på lagret och vänta på uppgifter. Så jag har slitit som ett djur, haha :-) Petro kom och hälsa på hela tre gånger också!!!! :-D Det är svårslaget!
Sen var det nån vänlig själ som sa att jag kunde sluta klockan fyra, en hel timme tidigare. Jag tackade och sa hejdå, sen traskade jag hemåt med mina fötter som bultade av smärta, såg säkert handikappad ut. Men det är väl inget fel på det!
Nu ska jag äta, är vrålhungrig, har inte ätit sen jag åt mackor klockan halvtolv.
See you latero, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg! :)

2009-09-15 @ 20:16:01
URL: http://allexandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0